zondag 26 augustus 2012

WELKOM!!

Hallo en welkom op mijn blog!

Ik ben mama van twee schattige kleuter-meisjes (Mila °2007) en (Marthe °2009) en vrouw van een geweldige fiets-gekke man. Woonachtig in Aarschot en pendelend in overvolle treinen naar Brussel. Mijn interesses zijn naaien (dat doe ik sinds 2010), lopen, yoga en alles wat met gezonde voeding te maken heeft. Voor de rest lees ik alles wat onder mijn ogen komt, met voorliefde voor maatschappelijke thema’s en internationale (Midden-Oosten) politiek. Het liefst zou ik daar dan uren op mijnen alleen over nadenken. Maar omdat dit door het werkende leven in combinatie met man en kinders zelden lukt, gebrek aan tijd- u kent dat ongetwijfeld wel- heb ik besloten mijn gedachten en gemijmer op een blogje te zetten. Als u vindt dat de onderwerpen hier dan ook alle kanten uitgaan, heeft u ongetwijfeld gelijk!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik volg je blog vanaf nu zeker! Kan me helemaal vinden in je beschrijving (zeker dat deel over liever uren alleen nadenken en verdiepen!) en de postjes die ja al deed. Ben nu ook De Voedselzandloper aan het lezen en de oudste (Aldo °2007) volgt nu even een suiker- en melkvrij dieet omwille van neus-, keel- en oorproblemen. Ik ben benieuwd naar wat nog volgt op je blog. Groetjes, Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ,
    Wat leuk!
    Ja , tijd voor jezelf is schaars, he :)
    Wij hebben hier ook heel lang gesukkeld met neus-keel-en oren problemen.Uiteindelijk buisjes en poliepen getrokken. Ik ben benieuwd of dat dieet hierbij werkt. Hou me zeker op de hoogte.

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen