zondag 9 december 2012

Bobijntjeshouder

Hoe bewaart u al uw bobijntjes? Ik ben sinds kort in het bezit van een geweldig mooie bobijntjeshouder. Handgemaakt uit het meest prachtige hout. Ik heb al dit schoons wel niet zelf gemaakt. Ik ben niet zo handig met hout. Maar gelukkig is mijn schoonvader dat wel en maakte hij deze voor mij speciaal op maat.
Kijkt u eens mee hoe schoon ik nu alles kan opbergen. Hij hangt zeer handig, net boven mijn naaimachine. 




Hij hangt een beetje schuin zodat de klosjes er niet afvallen. En ook de spoeltjes kunnen er nog net bij. Hij is zelfs -voorlopig toch nog- op kleur gesorteerd.
(En let u vooral niet op de vuile muur want ik beloof het u, als ik ooit eens veel tijd heb ga ik hem overschilderen- ooit! )

4 opmerkingen:

  1. Mijn ventje heeft dit een tijdje geleden voor mij gemaakt voor mijn spoeltjes, inderdaad knap gevonden,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb veel te weinig bobijntjes voor zo'n rekje, maar ik zag het al eens elders en ik vind het geweldig! Ik gebruik meestal zwart of wit, hoewel ik net dit weekend ook eens rood gekocht heb... Misschien breid ik mijn collectie ooit wel uit, en dan zal zo'n rekje ook wel gemaakt worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn bobijntjes voorlopig in een apart doosje maar dit idee ga ik zeker onthouden ... heel ordelijk!

    BeantwoordenVerwijderen