vrijdag 26 juli 2013

terug van weggeweest

Het is hier heel lang stil gebleven. Zomaar opeens waren we offline. Eigenlijk was het niet zomaar opeens. Het zat er al een tijdje aan te komen. Alles was hier te druk naar ons aanvoelen. Kindjes, werken, tijd verdoen op de trein van en naar het werk, kindjes, werken ... En dan ook nog wat tijd vinden voor onze hobby's - naaien, fietsen, lopen, yoga, ook nog veel boeken willen lezen, altijd vers en gezond willen eten, vrienden bezoeken - en dan ook nog een blog onderhouden.

En opeens was het op.  Eerst bij de echtgenoot die geveld werd door CMV. Die CMV bleef  maar terugkomen of aanslepen en eigenlijk is de nasleep nog steeds niet verdreven. De wederhelft viel even volledig stil en elke activiteit was plots teveel.  Hierdoor werd het naar mijn gevoel allemaal nog drukker en downsizen was dus de boodschap. Less is more, zoiets in die richting... Ik heb mij daarom maanden rustig gehouden. Mij terug beperkt tot de meest noodzakelijke activiteiten: kindjes, werken en huishouden, en langzaam kwam de energie in huis een beetje terug.... En nu hoop ik dat hij blijft!!
We hebben alvast net, samen als gezin, genoten van een zalige vakantie in de Ardèche: Prachtige streek, prachtig weer, rust, natuur, ... . Meer heeft een mens echt niet nodig.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten