donderdag 1 november 2012

Een kolibrie Menina

Kolibries dat zijn mijn favoriete vogels. Ik ben absoluut geen vogelkenner.  Eigenlijk ken ik er zelfs niets van. Maar kolibries die ken ik wel en die vind ik prachtig. Weinige vogels - of misschien geen enkele, ik zou het niet weten- kunnen zo ter plaatse blijven vliegen. En bovendien kunnen ze zelfs achteruit vliegen. Als dat niet straf is! U zal wel een ander werelddeel moeten opzoeken om ze live aan het werk te zien.

Daarom was ik ook zo blij toen ik twee jaar geleden een stofje met kolibries ontdekte. Ik heb niet bijgehouden van wie het stofje was en heb het direct verwerkt in allerhande naaiprojectjes. Omdat ik toen nog geen blog had kon ik u mijn stofje bijna niet meer tonen. 

Maar gelukkig had ik nog net genoeg stof over voor een Menina tas uit het boekje Zo Geknipt van Sanne en Riet. Ik was direct fan van het patroontje van die tas.






2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, ik heb dat zakje altijd al graag gezien...ik ga ook eens zoiets maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt wel mooi, ikzelf heb nog nooit een tasje gemaakt en ik hou zo van tassen

    BeantwoordenVerwijderen