zondag 11 november 2012

Stiel en Stijl: de buit

Afgelopen weekend was ik op de beurs Stiel en Stijl in Korbeek-lo! Leuk dat het was. Chapeau voor de organisatie!

Deze editie vond plaats in een gerestaureerde hoeve, Loft 130, in Korbeek-lo. Het was puur jeugdsentiment voor mij. Ik woonde tijdens mijn jeugd daar niet zo ver vandaan. En ik heb daar vele jaren paardgereden. Het was meer dan twintig jaar geleden dat ik er nog was geweest. Van de oude stallen bleef niets meer over. Het was onherkenbaar. Maar wel heel mooi gerestaureerd. En een pracht locatie voor een creatieve beurs!

Maar goed, de buit dus: 

Oorbelletjes van Fleurfatale en van bij Annamarieke.


En een leuke koffietas van bij Bo Designs


Het meeste zijn cadeautjes maar een enkel paar oorbelletjes hou ik toch voor mezelf.

Verder volgde ik er ook nog een workshop kleur/stijl/imago bij Nadia Jottard van Ugrow2. Interessant, absoluut! Ik vernam dat er vier types personen zijn: Zomertypes, wintertypes, herfsttypes en lentetypes. Bepaalde kleding past bij een bepaald type. je draagt best zo'n 70% kleding die past bij jouw type en voor de overige 30% moet je leren vreemdgaan (met kleding van een ander type, of wat dacht u). Ik leerde dat ik een lentetype ben. Lentetypes hebben een romantische theatrale stijl en mogen best veel kleuren (uit het juiste lentetype-pallet) mengen. Al dat zwart vanaf nu dus mijn kleerkast uit!

 

5 opmerkingen:

  1. Ik was er vandaag ook en vond het net zo prachtig! De locatie is echt top, zo mooi! En dan al die leuke hebbedingen, ik kon écht niet kiezen. Mooie oorbellen heb je, en die tassen van BoDesign vond ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet dat ik een winter-type ben, dus geef al dat zwart dan maar aan mij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, ik was daar ook! En ... ook ik ben gezwicht voor iets moois van Annamarieke. Leuke juweeltjes heb jij gekozen. Ook bij de andere standhouders was ik niet weg te slaan. Zoveel fraais bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook eens bij zo'n kleurenconsulente moeten gaan, ik draag nu maar wat ik mooi vind. :)
    Toffe tas trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen